• Post author:
  • Post category:סרטים

destinyפרויקטים שונים וזוללי זמן יחד עם חגים והפרעות שונות אחרות גורמים לתדירות הכתיבה שלי בבלוג לרדת מעט (כמו תמיד, אני יודע, תירוצים וכו').
אבל נושאים, מחשבות וסרטונים עדיין מצטברים וגם יגיעו, בתקווה, לבלוג בחודשים הקרובים.
אז בינתיים, בתחום הסרטונים לפחות, הנה פיצוי קטן עד שאחזור, שיתוף פעולה של מספר סטודנטים מבית הספר הצרפתי לעיצוב ואומנויות BELLECOUR.

ומכיוון שקוראים לסרטון הזה Destiny  אני מקדיש אותו לכל מי ששאל אותי אחרי שיצא "מצרפי המקרים" האם אני "מאמין בגורל".

Destiny from Bellecour Entertainment on Vimeo.

This Post Has 2 Comments

  1. כמה מכמיר לב, כמה מבקש להתנער מהצורך האובססיבי בשליטה. אילו יכולנו…

  2. שרה

    איזה יופי של סרטון!!!

Comments are closed.